Anotace kurzu
Účastníci se naučí využívat Word k automatizaci práce při tvorbě dopisů či e-mailů, kterými potřebují obepisovat adresáty s určitým sdělením, které je z větší části stejné. V takovou chvíli stačí základní znalost Excelu, který postačí pro tvorbu kvalitní databáze, kterou pak následně propojíme s Wordem, který jednotlivé dopisy vytvoří, případně rovnou odešle dokument v elektronické podobě prostřednictvím aplikace Outlook.
Témata, která na školení zazní
- Správné formátování - co dělat a nedělat ve Wordu
- Používání stylů
- Hromadná korespondence
- Návrh dopisu/obálky/e-mailu
- Zdroj dat - příprava správných dat v Excelu
- Řazení a filtrování zdrojových dat
- Slučovací pole - práce s formáty polí
- Práce s hotovými dopisy/e-maily
- Specifické problémy s vícestránkovými dopisy (problémy číslování, dat apod.)
- Makra - ukázka automatizace práce (vlastní tlačítka a klávesové zkratky)
Poznámky
- Na seminář si, prosím, přineste vlastní notebook, na kterém si vše vyzkoušíte. Pokud nemáte k dispozici přenosný počítač, rádi vám notebook zapůjčíme (je třeba objednat před samotným kurzem).
- Seminář je určen pro uživatele Microsoft 365, MS Office 2016 a všech novějších verzí. Lze jej však absolvovat i s verzemi 2007, 2010 a 2013 s mírným omezením u konkrétních nástrojů.
Aktuálně bez vypsaného termínu.